Kaskisten Omakotiyhdistys julkaisee vuosittain noin 30-sivuisen lehden, joka jaetaan veloituksetta kaikille yhdistyksen jäsenille.
Lehdessä paikalliset- ja lähiseutujen yritykset tarjoavat tuotteitaan sekä palvelujaan jäsenillemme.  Lisäksi julkaisu sisältää Kaskisten kaupungin hallinnon sekä palvelujen yhteystiedot, omakotiyhdistyksen ylläpitämän -ja edulliseen hintaan vuokrattavien laitteiden sekä taloympäristössä ajoittain tarvittavien työkalujen varsin kattavan luettelon vuokrahintoineen. Vuoden vaihteessa tuotamme jäsenillemme myös seinäkalenterin, jonka kuvasisältö koostuu Kaskisten ja Närpiön kaupunkien sekä niiden lähiympäristön näkymistä.

Julkaisemme myös kuukausittain kaikkiin kaupungin talouksiin jaettavaa BLAADI-nimistä ilmaisjakelulehteä, jossa paikalliset toimijat ja seurakunta ilmoittavat tapahtumistaan.

Vuosijulkaisun ruutuversio löytyy alta ja sen selaamiseen tarvitaan pdf-tiedostoja käsittelemään pystyvä ohjelma.